27 Ekim 2010 Çarşamba

Korkutan Bayram Halloween



Buradaki bayramların herkes tarafından hep beraber, giydiğiniz kıyafetten ev dekorasyonuna, hediyelerden çikolatalarına kadar tam detay kutlanmasına hastayım. Bu bayramlardan en eğlencelilerinden biri de bu Pazar kutlanacak olan Halloween(Ekim 31). Ülkemizde de her sene ittire ittire kutlanmaya çalışılan ama çalışıldıkça da daha da komik olan Halloween, burada sadece çocuklar için değil, genç yaşlı herkes için bir eğlence günü.



Bir ay öncesinden her zaman boş olan dükkanlara sadece Halloweene kadar açık olacak kostüm ve dekorasyon mağazalarının açılması, hali hazırda kostüm satan yerlerin her seneki alışıldık kostümlerin dışında o sene çok konuşulan TV starlarının da kostümlerini satması, ev dekorasyon dükkanlarının Halloween partileri için dekorasyon ürünleri, TVde (özellikle Halloween öncesi son hafta hemen hemen hergün) verilen değişik parti yemek tarifleri, içecek ve dekorasyon fikirleri, hemen hemen tüm çikolata markasının Halloweene özel hazırladığı büyük çikolata paketleri(kapınıza gelen çocuklara mutlaka çikolata vermelisiniz), bu haftaki bütün dizilerde bir Halloween konseptinin olması insanı daha da çok bu korkunç bayramı kutlamaya hazırlıyor. Burdayken yaşamaktan en çok eğlendiğim bir Amerikan geleneği olan(başka ülkelerde buradaki gibi yoğun yaşanmadığı için Amerikan geleneği olarak gördüm :)) Halloween'i herhalde oraya gelince özlerim, o yüzden burdayken giyebildiğim kadar saçma kostümle tadını çıkarmaya bakıyorum :)

Halloween'in öellikle ev dekorasyon ürünlerine bayılıyorum :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder