22 Nisan 2010 Perşembe

Çocuktan Al Haberi


Eminim herkesin sevdiği, birbirine yakıştırdığı ünlü çiftler vardır. Demi Moore&Aston Kutcher, Heidi Klum&Seal, Justin Timberlake&Jessica Biel, Jennifer Garner&Ben Affleck, Jay-Z&Beyonce, Ryan Reynolds&Scarlett Johansson ve Will Smith&Jada Pinkett benim ilk aklıma gelen favori Hollywood çiftlerim arasında yer alıyor. Güzeller çirkinler, yakışıyorlar yakışmıyorlar, sinirler değiller tartışılır, herkesin fikri kendine tabiki ama ben bu çiftleri seviyorum.

Sevmediğim bir çift varki, 2005 yılından beri maalesef ne zaman ayrılacaklar diye beni ve benim gibi düşünen milyonlarca insanı bekletmeyi başarıyor. Evet tabiki Brad Pitt & Angelina Jolie'den bahsediyorum. Lütfen sevenler alınmasın ama ben bu çifti sevmiyorum, sevemiyorum. Tamam Brad Pitt, Gwyneth Paltrow'dan ilk ayrıldığında Jennifer Aniston'u da sevmemiştim. Hatta Gwyneth Paltrow'un Oscar'ını aldığı gece Brad Pitt'in ona çiçek göndermesi beni ayrı bir hüzünlendirmişti ama sonradan "Friends" sevgisine yenik düşen kalbimi "America's Sweetheart" Jennifer Aniston fethetmişti. Tamam Angelina Jolie çok güzel, çok seksi, çok iyi bir oyuncu, barış elçisi, yardımsever vs vs.... Tamam çok şeker çocukları var, hepsini ayrı ayrı ısırmak istiyorum (Özellikle Shiloh) Tamam kabul yakışıyor da olabilirler ama ne yapiyim sevmiyorum işte :) Belki Jennifer Aniston'un kalbinin çok kırılması ve bunu yıllarca herkesle paylaşmak zorunda kalması, beni de "Team Aniston" taraftarı olmaya itti, belki de hiçbir sebebi yok.

Şimdi ne alaka bundan bahsediyorum diyeceksiniz, anlatayım:
Bugün mutlu mesut dolaşırken, yeni çıkan OK dergisinin kapağı beni kısa çaplı bir şoka sokmayı başardı.Ha ayrıldılar, ha bunalımdalar, ha kavga ediyorlar, ha Angelina Jolie bir psikopat, ha Brad Pitt'in ailesi onu sevmiyor, ha Brad Pitt ve Jennifer Aniston öpüşürken görüldü, ha Angelina Jolie, Brad Pitt'i dövüyor, ha Jennifer Aniston hala O'nu bekliyor derken, şimdi bu evlilik de nereden çıktı?
Derginin kapağında yer alan haberin içeriğinde çocukların onların evlenmesini çok istediği bu yüzden yakın zamanda evlenebilecekleri yer alıyor. Sanki çok anlıyor çocuklar evliler mi değiller mi, şimdi bu çocuklar nerden çıktı ?

Benim gibi Brangelina çiftini yakından takip edip ayrılmasını bekleyen dostlarıma (biliyorum ordasınız ve şu an gülümsüyorsunuz) bu haberi vermeyi bir borç biliyor, fala inanma falsız kalma misali, bu Amerikan magazin dergilerine inanma ama onlarsız kalmayalım diyorum. Hiç belli olmaz haftaya bakarsınız Jennifer Aniston, Brad Pitt'in bebeğini doğuracak haberiyle beni ve sizi şoka sokabilirler :)


Resimlerde kalan mutluluk ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder