20 Nisan 2010 Salı

Üzgünüm Snapple seni Vitamin Water'la aldatıyorum


En cok sevdigim icecek Diet Snapple Peach'tı. Bize misafir gelen herkese sanki kendim yapmısım gibi mutlaka denetir, onların begenmesiyle, veli toplantısında cocugunun durumunun super oldugunu ogrenen bir anne edasıyla Diet Snapple Peach'ımle gururlanırdım.
Gectigimiz yaz gazlı ve diet (icinde aspartam olan) icecekleri icmeyi biraktim. Gercekten sigara icmeyi birakmak kadar zor birseydi. Kahve ve cay da icmeyi sevmedigimden, bana su ve sodadan baska icecek pekte bir opsiyon kalmadı ortada. Hayatın bu kadar da zevksiz gecmemesi icin, icecek yeni birsey kesfetmek zorundaydım. İste o an Vitamin Water imdadıma yetisti. Vitamin Water, farklı aromaları olan bir su markası :) Vitamin Water 10 ve Vitamin Water Zero'da kalorisi azaltılmıs olanları. İcinde aspartam yerine kalorisini azaltmak icin stevia bitkisinden yapılmıs tamamen dogal olan yeni bir tatlandırıcı markası olan "Truvia" kullanılmıs. 12 farklı aromanın icinde en sevdiklerim, limonlu, seftalili ve yesil caylı olanları, ama her zaman en cok satilan ve herkesin en cok tercih ettigi acai-blueberry-nar aromalı olani. Agız tadim Amerikalılarla pek uyusmuyor herhalde :)
Cok üzgünüm Diet Snapple Peach'ım ama artık baskasını seviyorum. Ama aspartam kaygısı olmayanlara hala siddetle tavsiye ediyorum, pisman olmayacaksınız.

Merak edenler icin baska bir zaman size Truvia hakkında da yazacagım.

1 yorum: