16 Nisan 2010 Cuma

Party don't start until I walk in ...


Yuppiiii :) Hellooo from NY

Artık ben de yazi-yorummmm. Oncelikle bana ilk kez blog yazmami soyleyip, bu olayı kafama sokan cok sevgili arkadasım İpo'ya, sonra kendi blogunu ornek gostererek hadi sende yap cok farklı seyler yazarsın ordayken, bizde seni zevkle takip ederiz diyerek beni motive eden sevgili arkadasim Zeynep'e, ve son olarak beni en cok tesvik eden, benle isim bulmaya calisan ve hevesle benim kararsizlıgımdan dahi bıkmadan beni surekli gaza getiren benim icin bir online mogulu olan Bahooo'ya :) tesekkur ederim. Umarım yuzunuzu kara cıkartmam :P
Yazdıgım bazı seyler size yeni gelmeyebilir ama bare with me pleaseee, daha yeniyim :) Afterall "I am not young enough to know everything." (James M. Barrie)
Cok yakinda birbirinde farklı konularımla karsınızdayım, beni takip edin :)

Pus Pus
S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder