3 Eylül 2010 Cuma

Bekledim, İzledim, Göremedim


Orada neler oluyor bilmiyorum ama burada FIBA'ya karşı ilgi gene sıfır. Gene diyorum çünkü aynı sıfır ilgi yazın başında gerçekleşen dünya kupasında da vardı. Sürekli takip ediyorum, bakıyorum, arıyorum ama beklediğim hani bizim haber bültenlerinde yer alan "Evet, FIBA görkemli bir açılış töreniyle şu şu tarihte açıldı, .... izleyenleri büyüledi. Türkiye'nin yaptığı mükemmel ev sahipliği ...... 3'te 3 yapan takımlar arasında ....." ile devam eden haberler duymak istiyorum ama kulaklarım hasretler içinde US Open, Baseball, Football vs dinlemek zorunda kalıyor. Açılış törenini kesin canlı verirler demiştim, vermedikleri zaman ya da NBA'ın en parlak yıldızlarının o ve bu sebeple takımla Türkiye'ye gelmediklerini duyduğum zaman bunun böyle olacağını anlamalıydım. Oysa ben o yakasındaki küçük nazar boncuğu, hilal şeklindeki kafasıyla "Bascat"ı ne kadar da görmek istiyordum her yerde.

Tamam tabi ki hiç haber yok değil ve tabi ki izleyenleri var biraz abarttım (ama o kadar da olur), ne de olsa en çok sevilen sporların başında yer alıyor basketbol, ama maalesef benim beklediğim kadar ilgili değil kimse. Buna üzülmemin ve buralara kadar taşımamın sebebi herhalde gurur duyacağım ve herkesin konuşağı bir olayı beklerken, çok da insanın FIBA'yı konuşmaması, her tarafta Türkiye haberlerinin geçmemesi olmalı. Neyse çıkmadık candan ümit kesilmez, belki Amerika finallere kalırlarsa, hele hele bir de biz de olursak, o zaman daha çok haberlere çıkarız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder