9 Eylül 2010 Perşembe

Herkese İyi Bayramlar


Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden, akranlarımın yanaklarından öpüyor, sevdiklerinizle hep beraber sağlık, mutluluk, neşe, huzur ve dostluk dolu, bol şekerli, çikolatalı ve tatlılı, kilo kaygısı olanlara bitter ve sütlü tatlılı bir bayram diliyorum :P

Internette bulduğum komik ama bir o kadar da benim için anlamlı bir bayram mesajıyla satırlarıma son verirken, hepinizin Şeker/Ramazan bayramını tekrar kutluyorum.

"Benim ömrümde ırmaklar vardır sularında hayallerimi yüzdürdüğüm, benim ömrümde sevdiklerim vardır bayramlar ayrı geçince üzüldüğüm"



PS: Resimdeki çikolatalar Godiva olup, üstteki resim favorim ve bu bayram hayır demeden rejim öncesi son kez yiyeceğim çikolata kaplı Cashewlardır. Tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder