1 Eylül 2010 Çarşamba

Dön Bebeğim, Ayrılık Böyle Uzun Sürmezkiiiii !



Uzun bir yaz tatili arasından sonra tekrar blogumun başına geçmeye karar verdim. Ne de olsa onca aylık yazılarımın bir emek hatrı var değil mi? Bir de baktım ki Haziran ortasından beri bir tek satır yazmamışım ve bugün olmuş size/bize 1 Eylül. Yazın iş yerlerinde bile işlerin ağırlaştığını ve azaldığını düşünürsek, bloguma bu süre içinde ara vermem çok da şaşılcak ya da üzülecek birşey değil diyerek kendimi avutuyorum. Bu süreye çok güzel bir yaz tatili, yatılı ev misafirleri, düğünler, kınalar, gezmeler, mangallar ve son olarak da Ramazanı sığdırdım. "Bu sene de yaz çok hızlı geçti" klişe lafını bu sene de söyleyebileceğim kadar hızlı geçen bir yazın ardından, aynı lisedeyken yeni sene okulların açılması için yaşadığım heyecanı bu Eylül için taşıyorum. Sanki yeni yayın dönemi, yeni sömestır başlıyor. Bu heyecanlı Eylül ayı ve sonrası "Resolution"larımdan biri de bundan sonra bloguma daha çok zaman ayırmak :) Heyecanla yazıcaklarımı bekliyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder