14 Mayıs 2010 Cuma

Eski bir dost geri döndü: Dolgu Topuklar

Ben açıkcası çok da dolgu topuk sever bir kişilik olmamama rağmen, gene de sizler için bu yaz çok populer olan dolgu toplukları araştırdım. Sizin için yapmayacağım yok gördüğünüz gibi :) Beğenmediğim ayakkabıları bile inceliyorum. Gerçi çirkin ayakkabı yoktur, kalitesiz ayakkabı vardır motosundan yola çıkarak, bütün ayakkabıların güzelliğini ben zaten baştan kabul etmişim bir kere :)
(Kalitesizden kastım kötü derili/materyalli ve kötü işçilikli)

Neyse gelelim konumuza, birkaç senedir çok da ortalarda görünmeyen, bir aralar hepimizin ayağından çıkartmadığı dolgu topuklu ayakkabılar bu sene tekrar "IN", özellikle de hasır ve tahta topuklu olanları. Yazın mini şortlarınızın altına, ya da her çeşit elbiseyle kombinleyebileceğiniz dolgu topluluklular her renkte ve yükseklikte var.

Eski dolgu topuk ayakkabılarınızı atmadıysanız, bu sene onları dolaplardan indirmenin tam zamanı, jübilelerini bu yaz alınları ak bir şekilde yapabilirler :)













(Sırasıyla Tory Burch,7Forallmankind,Michael Kors,Jimmy Choo(3),Christian Louboutin(3),Prada,Valentino)

2 yorum:

  1. coook rahatlarr amaaa :) twitter'a koydum bir tane. ben butun yaz bunu giyicemm msl!

    YanıtlaSil
  2. Bir tane yetmez bence :) bende sevmıyorum ama hakkaten cok rahatlar

    YanıtlaSil