10 Mayıs 2010 Pazartesi

Yeni Nesil Cips: PopChips


Abur cuburu kim sevmez??? Özellikle de patates cipslerini ! En çok sevdiğim "abur cubur" diyebileceğim patates cipslerini, ne yazıkki hiçbir zaman içim rahat yiyememişimdir, eminim (maalesef) bir çoğunuz da benle bu konuda aynı hisleri paylaşıyor. Her yiyiş sonrası keşke daha az yeseydim, keşke yemeseydim, az yedim gerçi, spora mı gitsem, bir daha yemiycem, bir tane daha yiyim bu son gibi binbir farklı düşünce beynimde dönerken, midem mutlu mutlu gülümsüyor oluyor. Ama bu mutluluk kısa sürüyor çünkü çok da kızartma yemeye alışkın olmayan midem bir süre sonra mutluluğunu ağrılara bırakıyor. İşte bütün bu vicdan azabı ve mide ağrılarıma bulduğum bir çareyi sizinle paylaşmak istiyorum: PopChips!

Fırınlanmamış ve kızartılmamış, sadece tabiri yerindeyse "Patlatılmış" bir patates cipsi. Baskı ve ısıyla patlayan patateslerin, diğer cipslerden çok da farklı bir tadı yok. Karabiberli, sourcream ve soğanlı, barbeku soslu, parmesanlı ve daha farklı birçok aromalı olan Popchipsler hem sağlıklı hem de naturel. Ayrıca yedikten sonra midenizin ağrımadığı gibi kafanızda rahat kalıyor, çünkü Popchipslerin kalorisi de diğer patates cipslerinde üçte bir daha az. (Bazı cipslerinden çok daha az)
Yolunuz buralara düşerse, canınızda cips çekerse, gene her zamanki gibi de rejimdeyseniz, ya da sadece sağlığınız için kızartma yemek istemiyorsanız sizi de bir Popchips paketi patlatmaya davet ediyorum. Hem midenizin, hem de kafanızın rahat olacağı garanti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder