10 Mayıs 2010 Pazartesi

From the moment you were born, She has been your number one fan


En karsılıksız, en masum, en mükemmel sevgi anne sevgisi.... Birisiyle kavga etseniz ağlayacağınız insan o olur, işinize siniriniz bozulsa sinirizi çıkaracağınız insan o, hayat bana ne kadar da haksız diyecekseniz gene o yanınızda sizi teselli ediyor olur. Acılarınızı, en mutlu gününüzü, en heyecanlı haberinizi, en kötü hatıranızın en korkulu anınızın tesellisi gene o olur.
Bir çok annenin evladına ağlamasını, yardımını, affetmesini, karşılıksız sevgisini, hiç vazgeçmemesini hayranım. Ne olursa olsun kendi cocuğunun en mükemmel olduguna inanmak, yanlışı olsa da bir sebep bulup onu affetmek, en komik en saçma hareketleri bile sevmek herhalde sadece bu dünyada annelere mahsustur.

Herkesin annesi tabiki kendine en mükemmeldir, bütün anne arkadaşlarım tabiki en mükemmel anne olmaya çalışıyorlardır ama herkes gibi benim annem bence bu dünyadaki en mükemmel, en fedakar, en enlere layık anne :)

Seni çok seviyorum anneciğim, inşallah çocuklarım olunca benim onlar için yapacağım fedakarlıkları senin benim için yaptıklarını benim anladığım ve hissetiğim kadar çok anlayabilirler, onlara senin kadar mükemmel bir anne olurum. Anneler gününde gene senden ayrı olmak çok zor, seni çok seviyorum, çok özlüyorum :(

Herkesin anneler gunu kutlu olsun !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder